Reklamacje
PROCEDURA REKLAMACJI. " Butik Basi Bytom "
1. Jeżeli otrzymasz produkt, który będzie uszkodzony poinformuj Nas o tym jak najszybciej e-mailem.
• e-mail powinien zawierać: numer zamówienia, dokładny opis wady produktu,
adres do wysyłki na który w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji
ma zostać wysłany towar wolny od wad.
• W przypadku reklamacji zakupionego produktu, każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie.
Zobowiązujemy się ustosunkować do niego w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego produktu.
2. Informujemy, że reklamacji nie podlegają następujące uszkodzenia produktów:
• naturalne zużywanie się, tj. uszkodzenia mechaniczne powstałe
w trakcie użytkowania produktów przez Państwa,
oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;
- Nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
( np. bielizna osobista, środki higieny osobistej, depilatory, strzyżarki, suszarki, prostownice, golarki, itp.).
• uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem.
• w przypadku odesłania brudnego przedmiotu reklamacja zostanie odrzucona.
3. Jeżeli uszkodzenie powstało podczas transportu koniecznie spisz protokół uszkodzenia z kurierem,
który dostarczył Ci paczkę, uszkodzenia związane z transportem
nie będą uwzględniane bez w/w protokołu.
4. Produkt należy odesłać kompletny odpowiednio zabezpieczony
wraz z dowodem jego zakupu, lub innym potwierdzeniem np; (potwierdzenie z konta o przelewie)
na adres: Chłopski Krzysztof ul. Michała Glinki 2/2 41-905 Bytom.
• Aby proces reklamacji przebiegł sprawnie, prosimy o przesłanie do nas wiadomości e-mail,
na adres sklep@butikbasibytom.pl z informacją o nadaniu paczki.
• Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem, w ciągu 14 dni skontaktujemy się
z osobą reklamującą w celu poinformowania o decyzji względem reklamacji.
Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem, przed ustaleniem zasad reklamacji.
FORMULARZ REKLAMACYJNY ………………………
W sytuacji wystąpienia wady konsument może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi
i zażądać jednego z czterech działań:
• wymiany towaru na nowy;
• naprawy towaru;
• zwrot lub obniżenia ceny;
• odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.
Wybór żądania zależy od konsumenta.
Jeżeli przedsiębiorca nie zgadza się z tym wyborem, może pod pewnymi warunkami
zaproponować inne rozwiązanie, ale musi się to odbywać
w ramach przesłanek dozwolonych prawem.
Pod uwagę mogą być brane następujące okoliczności:
• łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru;
• charakter wady – istotna czy nie istotna;
• to, czy towar był wcześniej reklamowany.
Jeśli konsument żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, przedsiębiorca może odmówić
spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez konsumenta:
• byłaby niemożliwa do zrealizowania dla sprzedawcy –
np. ze względu na zaprzestanie produkcji określonego całego produktu.
Odmawiając, sprzedawca może zaproponować inne rozwiązanie.
Niezależnie od tego, w tej sytuacji konsument może zmienić swój wybór
i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób.
Jeżeli zatem np. odmowa przedsiębiorcy dotyczyła wymiany produktu,
to można następnie żądać naprawy.
Istnieje również możliwość skorzystania z dwóch innych opcji, tj.
- zwrot lub obniżenia ceny
- odstąpienia od umowy.
Pobierz:
FORMULARZ REKLAMACYJNY