Używamy cookies w celach funkcjonalnych, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z witryny oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu.
Jeżeli nie blokujesz plików cookies, zaznacz ' AKCEPTUJĘ ' czym wyrażasz zgodę na ich używanie oraz zapisywanie w pamięci urządzenia.


Polityka Prywatności...


więcej na temat plików cookies:    Jak wyłączyć cookies ?
   Cyberbezpieczeństwo. AKCEPTUJĘ
Facebook
Sklep  "  Butik Basi Bytom  "
Obecnie nie ma recenzji o produktach
Cennik

HTML   CSV

Reklamacje

PROCEDURA REKLAMACJI.  " Butik Basi Bytom "



1. Jeżeli otrzymasz produkt, który będzie uszkodzony poinformuj Nas o tym jak najszybciej e-mailem.
  • e-mail powinien zawierać: numer zamówienia, dokładny opis wady produktu,
       adres do wysyłki na który w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji
       ma zostać wysłany towar wolny od wad.
  • W przypadku reklamacji zakupionego produktu, każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie.

   Zobowiązujemy się ustosunkować do niego w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego produktu.

2. Informujemy, że reklamacji nie podlegają następujące uszkodzenia produktów:
   •  naturalne zużywanie się, tj. uszkodzenia mechaniczne powstałe
       w trakcie użytkowania produktów przez Państwa,
       oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;

  • Nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
    jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
       ( np. bielizna osobista, środki higieny osobistej, depilatory, strzyżarki, suszarki, prostownice, golarki,  itp.).

   •  uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem.
   • w przypadku odesłania brudnego przedmiotu reklamacja zostanie odrzucona.

3. Jeżeli uszkodzenie powstało podczas transportu koniecznie spisz protokół uszkodzenia z kurierem,
    który dostarczył Ci paczkę, uszkodzenia związane z transportem
    nie będą uwzględniane bez w/w protokołu.

4. Produkt należy odesłać kompletny odpowiednio zabezpieczony 
      wraz z dowodem jego zakupu, lub innym potwierdzeniem np; (potwierdzenie z konta o przelewie)
      na adres: Chłopski Krzysztof ul. Michała Glinki 2/2 41-905 Bytom.

  • Aby proces reklamacji przebiegł sprawnie, prosimy o przesłanie do nas wiadomości e-mail,
     na adres sklep@butikbasibytom.pl z informacją o nadaniu paczki.
   • Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem, w ciągu 14 dni skontaktujemy się
        z osobą reklamującą w celu poinformowania o decyzji względem reklamacji.

Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem, przed ustaleniem zasad reklamacji.

FORMULARZ REKLAMACYJNY  ………………………

W sytuacji wystąpienia wady konsument może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi
  i zażądać jednego z czterech działań:
   • wymiany towaru na nowy;
   • naprawy towaru;
   • zwrot lub obniżenia ceny;
   • odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.
Wybór żądania zależy od konsumenta.

Jeżeli przedsiębiorca nie zgadza się z tym wyborem, może pod pewnymi warunkami
     zaproponować inne rozwiązanie, ale musi się to odbywać
     w ramach przesłanek dozwolonych prawem.

Pod uwagę mogą być brane następujące okoliczności:
  • łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru;
  • charakter wady – istotna czy nie istotna;
  • to, czy towar był wcześniej reklamowany.

Jeśli konsument żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, przedsiębiorca może odmówić
     spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez konsumenta:
   • byłaby niemożliwa do zrealizowania dla sprzedawcy –
      np. ze względu na zaprzestanie produkcji określonego całego produktu.

Odmawiając, sprzedawca może zaproponować inne rozwiązanie.

Niezależnie od tego, w tej sytuacji konsument może zmienić swój wybór
     i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób.

Jeżeli zatem np. odmowa przedsiębiorcy dotyczyła wymiany produktu,
    to można następnie żądać naprawy.

Istnieje również możliwość skorzystania z dwóch innych opcji, tj.

  • zwrot lub obniżenia ceny 
  • odstąpienia od umowy.


  Pobierz:

 FORMULARZ REKLAMACYJNY